sobota, 21 września 2013

magnesy?

Za oknem plucha i w dodatku wieje. brrrr zimno. :(
A miało być ładnie. Prognoza z netu niestety nie sprawdziła się.

Pomyślałam sobie, że umilę sobie ten bury czas i zasiądę do papierków. Wszak nic tak nie poprawia nastroju jak wycinanie i klejenie. :D
I tak powstały dwa magnesy na lodówkę. Jeden to słodka czekoladowa babeczka z malinowym kremem a drugi rowerowo-kwiatowy w pastelach z delikatną miętą.(Kwiaty w koszyku podpatrzone u Moni)




Zamiast przyklejać magnes bezpośrednio do papieru,wykorzystałam drewniany spinacz i dopiero do niego przykleiłam magnes.




 

 Pomyślałam też, że z powodzeniem takie rozwiązanie może zrobić z magnesów zakładki.




Czas pokaże, czy więcej będą "siedzieć" w książkach czy na lodówce?

Bardzo dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo pod ostatnim postem. :)
Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

Magnesik zakładeczkę babeczkę zgłaszam na zakładkowe wyzwanie w Silesian Craft

18 komentarzy:

  1. Piękne te zakładeczki-magnesy, szczególnie ta z rowerkiem:) No i co Ty marudzisz na pogodę, jak u nas dzisiaj słonko i piękna jesienna aura:) To zapraszam na kawkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu to wyślij troszkę promyczków na Lubelszczyznę, bo u nas pogoda fe. :(
      Z przyjemnością kawusie z Tobą wypiję. :)

      Usuń
    2. I próbowałam, i nie wiem czy się udało, ale z tego co u nas dzisiaj widac, to tak mi wyszło, że i u nas słonka zabrakło;)))

      Usuń
  2. Aaaa i jeszcze zapomniałam dodac, że świetny awatarek sobie wstawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne! I wykrojnik rower jednak znalazl zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu. Leżał, leżał i doczekał się premierowego użycia :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne magnesikowe zakładki !!
    Te z rowerkiem jest super !!!
    No tak, gdzie częściej zawitają...
    Książki czy lodówka ...
    Się okaże.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba genialne! Uwielbiam muffinki i kocham rowerowe wypady, więc nie potrafię wybrać mojego faworyta... A w Wielkopolsce słoneczko przygrzewa dzięki czemu mogłam dziś rozpocząć jesienne porządki w ogrodzie :) Przesyłam garść promyków do Ciebie,może jutro zaświeci u Ciebie :) I zgadzam się- awatarek genialny - nie poznałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaż za deszczowa pogodą nie przepadam to jednak stwierdzam, ze czemu nie? Niech pada bo wtedy twoje łapki maja czas na czarowanie.
    Żeby było sprawiedliwie: babka do książki, bo się nic nie pogniecie, rower na lodówkę - kwiaty nie ucierpią.
    Mnie oko błysnęło na widok roweru :) Takie maleństwo a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość, że śliczne to jeszcze praktyczne magnesiko-zakładki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne,ale u Ciebie zawsze takie prace Wiolu !

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚLiczne magnesiki :) Z taką myślą właśnie kupiłam sobie drewniane spinacze i na Twoich pracach widzę, że dobrze zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie słodziaki! są po prostu genialne i mega pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie pomysłowe i słodkie! Strasznie mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowe i bardzo kolorowe i od razu sie robi przyjemniej...:)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...